Vážené cestovní kanceláři / Vážení provozovatelé,
obracíme se na vás s naléhavým upozorněním na zcela neadekvátní služby hotelu Club Nena, který je mylně prezentován jako pětihvězdičkový resort. Ve skutečnosti se jedná o zařízení, které kvalitou sotva odpovídá 3★.Neprodávejte tento hotel lidem, kteří vědí, co je opravdových 5★.
Nejhorší "dovolená", pokud se to tak vůbec dá nazvat, v našem životě.
Nedoporučujeme v žádném případě!
Ubytování
Malé pokoje se starým vybavením.
Ložní prádlo připomínalo vlakové deky, ne hotelový standard.
Polštáře tvrdé a malé.
Trezor za příplatek 16 € (za 8 dní), bez alternativy.
Opotřebovaný nábytek, zanedbaný interiér.Dostanete pouze jeden klíč. To znamená, že pokud si každý chce dělat své věci, není možné se dostat do pokoje, a zavolat tomu, kdo má klíč, také nejde, protože internet funguje dobře jen v pokoji. Pokojská vám může otevřít pokoj, ale budete bez elektřiny a klimatizace, protože nemá kartu.
Animace: hrůza. Večerní programy se tak jen nazývají – ve skutečnosti lidé odcházeli.
Bazén u baru: teplý, voda se nechladí ani nečistí. Kolem bazénu celé dny špinavé nádobí. Jeden večer jsem na vlastní oči viděla, jak zaměstnanec hotelu vymyl kbelík v bazénu a pak tu vodu znovu do bazénu nalil – byla jsem v šoku.
Bar: velmi špinavý, nedá se opřít o pult. Sklenice pouze plastové, opotřebované, se zbytky předchozích nápojů. Kromě vodky se džusem žádné koktejly. Jen pivo a víno.
Stoly a židle – špinavé a lepkavé. Zničila jsem si dvě šaty – něco černého se mi otisklo na záda ze židlí. Popelníky nejsou, museli jsme používat papírové kelímky. Číšníků je málo a bez spropitného si vás nikdo nevšímá.
Strava
Velmi horko, klimatizace se nezapíná. Všude fronty. Příbory občas špinavé. Nikdo vás nepřivítá ani se neusměje. Nápoje a příbory jsme si museli nosit sami.
Jídlo bylo celé dny stejné. Z masa byla vždy jen kuřecí a jednou karbanátky. V pátek nám nabídli sushi s červenou řepou místo mořských plodů – dokážete si to představit?
Podávání jídla jako ve školní jídelně – žádná výzdoba, a když jídlo došlo, přidali nové rovnou na špinavý tác. A opět fronty, fronty, fronty.Pokud přijdete o něco později po otevření, může se stát, že na vás některé jídlo nezbude, protože se už nedoplňuje.
Na baru v miskách malé lahvičky s vodou – měly by být uložené v ledu, ale to se stalo jen jednou.
Služby hotelu
Služby hotelu vás ignorují. Nikdo vás nepřivítá, nezajímá se o vaši dovolenou, nenabízí žádné služby atd. Obslužný personál, který vozí velké vozíky s nádobím, vám klidně přejede nohy, ani se neomluví, a vy je musíte pouštět všude, i když sami nesete talíře. Nikdo se neusmívá. Máte pocit, že hosté personál obtěžují a nejradši by byli, kdybyste zmizeli. Například, když je snídaně do 9:00, tak už v 8:30 začnou zhasínat světla a odnášet židle, i když ještě jíte. Klimatizace funguje jen u vchodu, kde pracují zaměstnanci. V lobby baru je vedro a zápach moči – hned vedle jsou toalety.
Je tam i zaměstnanec jménem Fırat, který se chová drze a hrubě. Na naši otázku, zda lze zjistit čas příjezdu transferu, se tvářil nepříjemně a odpověděl, že takovou informaci nemají. Ukázal na dveře a řekl, že to zjistíme, až autobus přijede. Protočil oči a odešel.
Pláž
Moře je jediným plusem. A i to není zásluha hotelu. Pláž je jakž takž čistá, ale personál se během dne nijak nespěchá s úklidem. Jednou, když jsem se koupala, přišel pracovník zodpovědný za úklid pláže a začal posouvat a rovnat lehátka do řady – asi spěchal domů. Nezajímalo ho, že na lehátku leží ručník a osobní věci. Bylo 18:00 a na pláži bylo stále dost lidí. Všichni se na něj udiveně dívali, dokud jsem z vody hlasitě nepožádala, aby to nedělal, protože moje lehátko bylo nastavené tak, jak jsem chtěla – tedy ve stínu. On ho však začal přesouvat na slunce, jen aby byla řada rovná.