Andrzej K.
Ověřená recenze (Travelplanet.pl) Datum pobytu 8.7. - 16.7.2025 Hodnoceno: Červenec 2025
Maspalomas Princess Hodnocení: 4/5 Kanárské ostrovy, Gran Canaria
Hotel působí zchátralým dojmem a personál recepce je nepříjemný a neochotný. K zákazníkům se chovají selektivně. Někteří nabízejí prodloužení pokoje poslední den, pokud máte let pozdě v noci, jiní ne.
Hotel působí zchátralým dojmem a personál recepce je nepříjemný a neochotný. K zákazníkům se chovají selektivně. Někteří nabízejí prodloužení pokoje poslední den, pokud máte let pozdě v noci, jiní ne.
Ubytování
Pokoje potřebují rekonstrukci. Popraskané dlaždice v koupelně, uvolněné sedátko na záchodě a špinavá vana. Dvoulůžkový pokoj je velmi stísněný a postel (rozkládací pohovka) je tak nepohodlná, že se budíte ještě unavenější než večer. Mříže se vám zařezávají do zad. Přes pohovku se na balkon nedostanete. Dostanete peřinu bez povlaku na polštář, zabalenou v prostěradle. Nevím, kolik lidí už pod tou peřinou spalo přede mnou. Manželská postel jsou ve skutečnosti dvě samostatné postele posunuté k sobě a od sebe.
Strava
Jídla jsou pestrá a trochu monotónní. Maso je grilované, bez chuti a nekvalitní. Saláty jsou, jako by se dělaly ze zbytků po snídani. Jídlo v italské restauraci je stejné jako v hlavní restauraci, což vytváří umělou atmosféru něčeho zvláštního. V restauraci, kde je nutné si rezervovat stůl, jsou stoly prázdné a jídlo je bufetové jako v hlavní restauraci. Asijská restaurace s rezervací a bufetem je velmi chutná, i když si číšníci pletou objednávky s víny. Pokud si objednáte červené víno, dostanete bílé :).
Služby hotelu
Jídlo v barech s občerstvením u bazénů je velmi dobré, jeden podává rychlé občerstvení jako párky v rohlíku, hamburgery atd., zatímco druhý nabízí rýži a zeleninu. Bary s nápoji jsou daleko od hlavních bazénů a každý podává jiný alkohol. Jeden má víno, druhý ne. Jeden nabízí Aperol, druhý ne. Kvalita nápojů je otřesná. Nemají nic společného s oblíbenými koktejly. Barman víceméně ví, jaký sirup použít, ale poměry jsou jeho vlastním výmyslem. Často se nedají pít. Je jasné, že jsou připravené na principu "napij se a jdi". V restauraci jsou na podlaze švábi. Jídlo z hlavní restaurace se z pultů odklízí hodinu před koncem otevírací doby. Například večeře se podává do 15:00 a do 14:05 se jídlo pomalu odstraňuje z pultů. Do 14:30 zbývají jen zbytky. Samotný hotel působí zanedbaně a špinavě. Kolem bazénů nebyly vidět žádné úklidové čety a dlaždice nebyly umyté už týden. Dno bazénů také není vyčištěné. Písek, papír a odpadky jsou pod vodou.
Pláž
Hotel je uprostřed ničeho. Venku není nic zajímavého k vidění. Na jedné straně je vyschlý kanál a na druhé straně velká jáma sutin. Pláž je vzdálená dvě zastávky autobusem nebo 30–40 minut chůze. Autobusy jsou blízko hotelu.
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)